DroneHub
Повернення товару:
- Процедура повернення товару проводиться за рахунок покупця.
- Відшкодування коштів відбувається після проведення діагностики повернутого товару. Діагностика дозволяє визначити, чи відповідає товар умовам для його повернення.
Кошти не повертаються у таких випадках:
- Товар має механічні чи косметичні пошкодження, що змінили його товарний вигляд порівняно з моментом продажу.
- Товар несправний та не виконує своїх функцій.
- Упаковка товару пошкоджена чи відкрита після отримання товару.
- Відсутній чек або видаткова накладна, що підтверджує придбання товару.
- Товар повертається без повної комплектації, зокрема, при відсутності будь-якої частини або елемента комплекту.
- Замовлення здійснено понад 2 тижні тому. Зверніть увагу: можливість повернення товару закінчується після цього терміну.
Для уникнення непорозумінь рекомендуємо перевіряти товар під час його отримання та зберігати чек і упаковку до закінчення терміну повернення.
Ми завжди готові допомогти вам у процесі повернення товару та відповісти на всі ваші питання. Дякуємо за співпрацю!
Обмін товару:
- Товар може бути обмінений за інший аналогічний товар або товар іншої моделі чи категорії за рахунок покупця.
- При обміні товару покупець зобов’язаний надати чек або видаткову накладну.
- Умови для обміну товару відповідають умовам повернення товару, зазначеним у розділі “Повернення товару”.
- У випадку відсутності необхідного товару для обміну, покупець може обрати або повернення грошей, або замовити інший товар.
- Термін обміну товару – 2 тижні від дати покупки.
Ми завжди готові допомогти вам у процесі обміну товару та відповісти на всі ваші питання. Дякуємо за співпрацю!